miércoles, 23 de octubre de 2013

Vaga General a l'Escola L'Arc de Sant Martí

Info Vaga General Demà:

La directora confirma que més de la meitat del professorat de la nostra escola fa vaga

Serveis mínims:
1 persona de l'equip directiu (director, coordinador pedagògic, cap d'estudis o secretari) + 1 docent per cada 4 unitats, o 1 docent per cada 3 unitats en el cas d'ensenyament especial.

Aquesta vaga també la secundem les famílies (primeres afectades per les retallades de beques i la llei wert -LOMCE-) us demanem, als que podeu, que no porteu els nens a classe. De fet no es farà classe perque no hi hauran suficients professors i no faran res. Seria molt important que les families prengueu consciència de que el futur dels vostres fills està en joc.

---------------------------------------------------------
La directora confirma que más de la mitad del profesorado de nuestra escuela hace huelga.
Servicios Mínimos:
1 persona del equipo directivo (director, coordinador pedagògic, jefe de estudios o secretario) + 1 docente por cada 4 unidades (un profesor para 4 cursos), o 1 docente por cada 3 unidades en el caso de educación especial.
Esta huelga también la secundamos las familias (primeras afectadas por los recortes de beques y la ley wert -LOMCE-) os pedimos a los que podais, que no lleveis los niños a clase. De hecho no se hará clase porque no hay suficientes profesores y no se hará nada. Sería muy importante que las familias tomaseis conciencia de que el futuro de vuestros hijos está en juego.